Lördag - Oh happy day!

Åh detta underbara väder älskar jag! Lyckades till och med ligga ute i solen i två timmar, helt själv med lite plugg. Så nu har jag fått lite färg och även lite plugg gjort, det kallar jag bra jobbat! Invigde en utav mina nya bikinisar och även min lilla jumpsuit idag och snart blir det även grillning! Åh jag är så lycklig idag!
Kvällen kanske ska spenderas med bästa vän, det var ju ett tag sedan så det blir nog minst lika bra som denna dag. I hope so anyway! Vi brukar ju lyckas med någongting bra så :)

Föresten så sitter jag och nyser hela tiden idag, och hostar även lite mer nu än andra dagar. Hädan efter ska jag nog hålla mig borta från Britta och Jenny när dom ligger i förkylningszonen ;) 

Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

när ska du förstå att ja har pollen och inte är förkyld! idiot ;D

2010-05-16 @ 14:38:33
URL: http://jennyvikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0