måndag 17 - FRebeccaMC

Blev påminnd idag av mina kära vänner att det är min namnsdag, Rebecca. Så min namnsdag firade jag med att vara hemma och vara sjuk. Inte helt okej att jag hostar och nyser nu när jag ska till tandläkarn och att studenten närmar sig. Inatt var det andra natten jag drömmde om balen, känns som att paniken börjar komma nu när vi inte har någon aning om hur vi ska ta oss in till balen. Så det är någonting som vi måste lösa denna vecka, det är ju faktiskt bara två veckor kvar nu! Fick också reda på att vi slipper göra vårat svenska prov, svenska kursen är avslutad! Det känns väldigt bra och då märks det ännu mer att skolans slut närmar sig.. Och det var kanonväder idag igen, över 20 grader.

Beverly hills my love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0