Måndag 24 - Big brothers birthday!

Idag är det ingen vanlig dag för det är storebrors födelsedag, Hurrrra Hurrra Hurra! For ner eller upp till Sockholm igår för att fira honom, efter att vi åkt fel två gånger så hittade vi äntligen vägen hem till det efterlängtade födelsedagsbarnet :)

Ett prov är gjort, betygsprat är igång och jag är ljusare i mitt hår. Träningen kom igång idag igen, det kändes skönt. Jag har också pluggat inför vårat sista prov som vi har på torsdag, kung!
Jag började räkna dagar, nu räknar jag nästan timmar. Så om sisådär 14 timmar har jag ett nytt utseende! Det här är en härlig känsla ska ni veta, dock är jag fortfarande rädd för att planerna ska ändras. Det skulle krossa mitt hjärta. Men vi ser possitivt på det!
Shopping, plugg, mys och bussresa väntas också imorgon. Det kommer bli en bra dag, jag känner det på mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0