Onsdag 19

Det här med att vara sjuk är inte min grej, det är nog därför jag aldrig blir det och jag ska också sluta tjata om att jag vill bli sjuk. Mamma får ta hand och pyssla om mig iallfall!
Jag var bara i skolan i en timme idag plus att jag tog en timmes sovmorgon eftersom att jag inte alls mådde bra. Nu mår jag bra efter att ha vilat i sex timmar och ska därför åka ner på dansen ikväll, jag tänker inte dansa, eller kanske en gång men inget för ansträngade då blir jag ju aldrig frisk..

Känner också ett sug efter ett jobb, det är nog läge att försöka söka någoting iallfall för det är ju faktiskt så att vi går ut skolan, på riktigt! Hur overkligt det än är så är det sant, och jag får ju inga pengar om jag inte jobbar och jag blir lätt rastlös om jag ska ligga hemma hela sommaren. Så nu ska det till att sökas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0