Onsdag 26 - Lycklig tjej!

Nu ser jag ut som en människa igen, en riktig människa. En 18 åring som slipper se ut som en 13 åring, tack och bock. Som sagt, tandställningen är ur, borta puttsveck! Det känns otroligt skönt men nu har jag två skenor i munnen hela den här veckan. Det gör så att mina tänder är känsliga, det känns som att jag ska tappa dom vilken sekund som helst när jag äter. Och när det gäller mat så skulle jag ju äta mitt första äpple igår, i helvete heller det blev en pizza istället och jag har ännu inte vågat prova mig på det där äpplet som ligger och väntar i väskan.

Jag vill bara säga, jag är lycklig, jag är utan tandställning, det känns bra, så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0