tisdag 18

Fortsätter med mitt hostande och obehag i näsan, nyger och kliar. Inte helt okej men vad gör man. Tog mig till skolan idag, dock helt i onödan och sedan gjorde jag en tripp till Gävle. Kanske hittat min efterfest klänning, är inte nöjd men finns det ingen annan så får man göra det bästa av situationen. Fick mina tänder slipade så nu ser det jätte bra ut! Längtar bara mer och mer tills nästa tisdag då det är läge att ta ut det, men jag kan inte sluta vara nervös över att det ska hända nåt så att vi måste skjuta på det. Det är min största mördröm nu!

Medanst den större delen av eleverna sitter med sina rester håller jag mig till att kolla på Beverly Hills och jag kan inte låta bli att vara stolt över mig själv att jag gjort klart att. Bra jobbat Frida!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0