Torsdag 20

Efter att jag suttit ute i två timmar och sedan kommer hem till nyklippt gräs sitter jag här i min ensamhet och nyser och är irriterad på den där jävla näsan. Nu har jag fått en nässpray mot pollen så vi får hoppas att den fungerar, annars är det kanske risk för ett läkarbesök(!), Jenny har skrämt upp mig så att jag inte vill gå dit längre. Jag gör allt för att undvika det!

Min klass har nu helg, känns väldigt bra. Ändå tar jag mig ner till Bollnäs imorgon för att kika på dansuppvisning och jag skår vad om att jag kommer missa den i vilket fall.. Mot eftermiddagen drar jag mig troligtvis mot Wallvik för lite fotboll med min hejarklackskompis Cicci ;)

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0