Torsdag 27

Jag har nu gjort mitt sista prov och min sista uppgift idag. Det känns skapligt jävla bra och jag är så otroligt glad! Det är nära nu så nära! Och imorgon kommer den andra dagen som vi väntat på, Lena och "lillebror" M kommer till Sverige, det ska bli otroligt roligt att träffa dem även fast att det känns som att man redan har träffat dem hundra gånger förr, tacka webbcam! Så imorgon runt tio far jag och Mell mot Skavsta för att hämta upp dem, det kan bli en riktigt roligt resa med GPS och grejer ;) Därför håller jag på med att bränna en skiva, här ska det dunkas i forden!

Skickade ett sms till Modd idag och tänka sig, jag fick svar! 30 grader har dom och vill inte åka hem, ska man bli förvånad? Jag är skapligt avundsjuk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0