27 - Monday Morning

Alltså denna veckan har varit så himla bra, dålig, irriterande osv. Jag har iallfall rättat till ryggen och känner mig nu mera som en människa igen, Jenny har jag haft på övernattning och vi har gjort två försök till att åka på ikea åt Jannica. Första gången kom vi inte ens i väg och igår när vi skulle åka fick vi vända i Tönnebro. Vilket jävla väder!

Igår var jag, Jenny, Viktor och Dennis på Spicy Cow och åt god mat. For vidare hem till Viktor för att dricka öl och leka med lego, jag älskar att leka med leksaker man känner sig som ett barn igen! haha. Jag och grabbarna for iallfall hem till Krug på fest medans J åkte hemmåt. Öl drickande med massa grabbar innan nattbussen tog mig hem.

Jag och Linus har hjälps åt här hemma idag, han har dammsugit hela huset och jag har skottat diskat och städat mitt rum. Gjorde en dålig upptäckt! Jag tror att det är en fuktskada i min tapet, nu kommer mamma bli lagomt glad..
Ikväll ska jag festa, hemma hos Ollas innan vi far vidare mot älskade tranan för att se Mustasch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0