Halloween lördag.

Tog en roadtripp med Linus till Orsa i torsdags, lämnade bilen på lagning och fick köra pappas "lilla bussen" som Edwin kallar den. Hade en sleepover i Falun och blev väckt klockan sex av att Edwin satt och hammrade inne i sitt rum, inte så populärt hos mig.. Hade morgon mys med båda mina småbröder innan vi for till stan. Jag och Edwin dansade framför spegeln inne på Jack and Jones Hahaha! Han har också lärt sig att pappa ska bli farfar och han kallar sig själv för farbror Edwin och blev överlycklig när han fick se ultraljudsbilden på bebisen :D

Nu inväntar jag Fanny, Fille och Alex. Vi ska häva i oss alkohol och dra vidare mot Halloween Tranan. Jag är i år utklädd till mig själv, kanske lite tråkigt men vad gör det. Jag har också pratat med Britta idag, min fina Britta!

Kom också att tänka på ett minne från förra Halloween, Modd som inte hör skillnaden mellan HaLLowen och HallowEEn. Ett gott skratt för en bra start på kvällen :D
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0