NOVEMBER 2

Jag tycker att helgerna går för fort, det gör dom men jag hade ännu en lyckad helg. Snacka om att jag är bra på det!
Blev lite fredagsmys hemma hos Sara och Hellsén i fredags, kikade på nya Beck filmen - Levande begravd. I lördags hade jag och Linus kalas nästan hela släkten var här och vi fick fina presenter! Bjöd även Olle och Jocke på fika innan jag, Jens och Jocke började häva i oss alkohol. Efter någon spya av Herr T så var vi framme i Bollnäs. Hamnade på Tranan i någon timme innan hemfärden hem väntade.

I söndags låg jag i sängen hela dagen innan det blev bestämt för att åka till Vallsta byn så att Jocke kunde fixa mina däck, riktig guldklimp till kille det där.
Igår gymmade jag igen och Peter Stormare var där! Den ni! Köpte mig ett nytt kort så nu jävlar ska jag få en fin kropp till jul.

Idag har jag varit på möte, på mammas jobb och på Vandra. Tråkigt! Avslutade med mat på Roy's med Dennis och Lingh :)

Snart gym och imorgon Gävle!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0