28 oktober

Igår var det som sagt min 19 årsdag. Firades med mat på Spicy cow med Jenny och Dennis, efteråt spöade jag och Jenny Dennis och Viktor i bowligt, vi blev lagomt malliga om man säger så :D Fick två helt perfekta och underbara presenter, av mamma fick jag så att jag kunde rätta till ryggen så om en drygt månad ska jag göra det och jag längtar så sjukt mycket! Den andra presenten var ett samtal från Frankrike av min bästa vän Melanie! Kalas blir det på lördag så jag antar att det dyker upp någon till present då, jag älskar ju att få det. Men min födelsedag var kung och jag är super nöjd!

Och idag hade jag fått in lite pengar på kontot, inte helt fel om man säger så jag har ju varit pank sedan jag kom hem från Frankrike :)
Och min underbara släkting Evelina fyller 20 år idag, grattis sötnos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0