8 Oktober

Igår gick jag i sanden med mina nya skor, jag doppade fingrarna i havet och såg folk bada, det var 30 grader ute och det var alldeles underbart!
Idag var det minst lika varmt. Mell och jag tog oss till Aix en sista gång för att köpa det sista, vi ska nog dit imorgon med men då med lite alkohol i kroppen, hihi.
Nu är det min sista helg i Frankrike för den här gången och det ska vi fira med pizza och kanske att jag och Melanie sätter oss i garaget och går igenom gamla lådor :)
Idag fyller två vänner till mig år, grattis på Födelsedagen Cicci och Johanna <3
* Och nu får jag äntligen avslöja en utav de bästa hemligheterna jag burit på, JAG SKA BLI FASTER! Min älskade storebror ska bli pappa, en helt underbar pappa, precis som våran! Jag är så himla glad och tycker att tiden går för sakta, jag vill ha slutet av mars/början av april nu!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0