Friday night!

Ja nu blir det ju ännu en liten sammanfatting, men vafan gör det egentligen? Jag har iallfall ätit tacos med underbara flickor, tagit en promenad med min bästa vän, fått krama om min nu norska bästa vän och vaknat upp när första snön fallit som jag för övrigt har kort på men inte alls orkar lägga in på datorn nu, det får allt bli en annan gång :)
Imorgon ska jag göra Högskoleprovet, TRÅÅÅÅÅKIGT. Men sedan samlas ett härligt gäng med tjejer + Dennis och Viktor hemma hos mig för lite tidigt födelsedagsfirade. Jag fyller ju tydligen år på onsdag, fyllde jag inte nyss arton?

Föresten så har jag haft Jenny och Bella (eller sa vi Belle?) på besök ikväll!
Puss mina älsklingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0