12 september - Frida ligger i!

Först och främst så vill jag gratulera min kusin Johan på 17 års dagen! Så dit var jag och mamma på kalas idag innan pappa kom och lämnade Linus, så följde jag med pappa tillbaka till Falun så nu befinner jag mig här. Och det känns bra att vara här, få mysa lite med Edwin som jag för övrigt ska lämna och hämta på dagis imorgon, jag undrar om det är jag eller han som är mest lycklig över det. Haha. Jag ska också söka jobb imorgon på Lager 157, lämna in cv och kanske en intervju eller vad det är som kommer att hända där, jag vet inte alls och är därför en aning nervös.

Imorgon öppnar också gymmet i Arbrå, efter x antal månaders renovering, eftersom att jag befinner mig här så följer jag med Erika och tränar istället och det är minst lika bra! :) Jag ska också be Erika om lite hjälp med att söka skola till våren, kanske inom dagis/förskola och då är ju hon den bästa hjälp jag kan få och jag ska också skrapa ihop trehundrafemtio kronor tills på onsdag så att jag kan anmäla mig till högskoleprovet.
När man är i Falun så händer det grejer, önska mig lycka till!

Och nu börjar min nedräkning tills mell kommer hem!
5 dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0