15 september

Jag är nu på hemma plan igen efter tre dagar i fina Falun. En otrolig träningsverk i armar och ben fick jag efter två gympass med Erika, det märks att jag är ganska otränad just nu men nu ska det bli ändring på det! Haha.
På vägen till tåget idag svängde jag och pappa in i Valbo, var in på IKEA och liknande så vi fick med oss lite smått och gott hem. En perfekt far och dotter dag :)

Nu ska jag sitta här med min träningsverk och kolla på underbara serier och vänta på att Sara ska ringa, som kan ta ungefär tusen år :)
Och grattis till Grimsan på 19 års dagen! :D

Kommentarer
Postat av: Erika

Hejhopp eller inte hopp kanske! Vill bara säga att jag också har rätt bra träningsvärk, i benen! Fast jag tränat rätt bra efter semestern.Riktigt skoj att köra på gymmet med dig! Ser redan framemot nästa gång! Ha en bra dag tjejen! Kramis Erika

2010-09-16 @ 11:28:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0