30 september

Nu sitter jag i en fransk soffa och har det bra. Vi har ganska nyligen klivit upp och ätit frukost och snart blir det nog en dusch :) Ikväll ska jag fâ uppleva det franska nattlivet för första gângen, vilket kommer att bli super spännande! :D
Jag är ocksâ pâ jack efter presenter till min familj. Edwin hittade jag ât igâr, det är ju faktiskt lättast att hitta till honom, tur att jag ska vara här ett tag till sâ att jag hittar till alla andra med :)
Idag ska jag ocksâ försöka fâ tag pâ mamma och pappa pâ telefon, jag har ju inte pratat med dom pâ tre dagar och det känns som en evighet! Lika sâ har jag inte pratat med Sara pâ tre dagar heller, vilket inte har hänt pâ dom närmsta fyra âren..
Puss mina älsklingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0