lördag 25

Hej och hå vilken vecka det har varit! Mys mell är ju hemma så vi käkade lite på roys och drog en liten medianmys kväll hos bella i måndags, spelade spel och garvade hur mycket som helst! Jag och mell åt också pizza i onsdags, vilket inte händer allt för ofta men gott var det!


Spelkväll hos Bellut.

Träffade min underbara Sara igår på dagen och B, Jen och mell hamnade hemma hos mig en sväng igår kväll med. Britta fick tvätta mitt hår (och ansikte) och vi pratade om allt mellan himmel och jord som vi inte gjort på.. Jag kan inte ens komma på när sist var!
Ikväll vankas det klassfest! Det är mitt hus och mina bilar vi är i och jag ska vara näst intill nykter! Tänkte egentligen köra en all in med Britta men fick en arbetsintervju tid tidigt på söndagsmorgonen, så håll tummarna för mig!

Och vill ni veta en sak, på måndag åker jag till la france!

Kommentarer
Postat av: b

åh vad glad jag blir att den första du tänker på när du tänker på all in är mig! jag tar det som en komplimang ;)

2010-09-25 @ 13:30:06
URL: http://brittawikman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0