Viva la france!

Jag befinner mig äntligen i Frankrike!
Allt gick bra igâr förutom när Mell skulle lämna in sin väska, sex kg övervikt eller nâgonting liknande. Det var bara att packa om och ta emot bötet, jag blev egentligen inte ett dugg förvânad haha. Landningen var väl inte heller den bästa men jag apploderade som mânga andra när planet var pâ marken.
Idag har vi varit pâ stan, hittade ett par skor som är super snygga. Grâa pumps, äntligen en annan färg :D VI har ätit god mat och gottat oss till serier, nu väntas en film :)
Och jag saknar min mamma och pappa sâ otroligt mycket, även mina bröder och vänner, men det är faktiskt samma mâne här som hemma <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0