110424 - pontus ceder ♥

idag blev jag först lycklig över att få tillbaka internet, sedan för att få umgås med ewelina sedan kom den finaste och bästaste nyheten som jag väntat på sedan den 8 augusti. min älskade brorson pontus är nu född, en liten eller ja han är jätte stor och väger 4,7 kg längden vet vi inte än för när fredrik ringde hade dom inte mätt han än. tårarna bara rann när pappa skickade bilden, kändes fruktansvärt overkligt och när fredrik ringde och jag fick höra skruttet skrika då insåg jag att det är på riktigt, min storebror har blivit pappa!

jag lägger upp en bild på honom när han har fått på sig några kläder, naveln är ju inte sådär överdrivet gullig just nu ;)


Kommentarer
Postat av: melanie

Grattis min älskade vän <3

2011-04-25 @ 06:40:09
Postat av: Bodypalace

grattis va kul :)

2011-04-25 @ 07:57:34
URL: http://bodypalace.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0