i´m here!

ja vi har ju varit utan internet sedan förra onsdagen typ, fruktansvärt jobbigt och irriterande! fick tilbaka det i onsdags men det funkade ENBART på linus dator, om det inte löste sig löser det sig kanske på tisdag. jag för övrigt längtat sjukt mycket tills på tisdag, bebis kommer då! den är idag 13 dagar sen, skulle egentligen sätta igång sofie imorgon men vi får vänta tills på tisdag. fruktansvärt irriterande. dom här två sakerna har fått mig att gå i taket flera gånger denna veckan.
goda nyheter är att min älskade pappa har köpt spritt nya sommardäck till min bil, får dom till veckan :D och jag har fått sommarjobb!!! det däremot känns fruktansvärt bra dock fick jag en kort tid men jag fick det iallfall :) börjar inte först 19 juli!
idag är det långfredag. skulle ut på piren egentligen men smart frida trodde att det var på kvällen, vet inte hur jag tänkte. så nu vet vi väl inte riktigt vart vi blir. ska nog hem till filles pappa och äta middag iallafall, jag blir filles date som vanligt :)
nu ska jag och mamma åka på ica för att handla tills i helgen, party fredag lördag och söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0