toarulle

okej vi kör en sammanfattning. i fredags satt jag och julia hemma hos mig, kollade på innebandy och drack. slutade med att vi var nere på sport in och hade en grym kväll! i lördags började jag om igen och denna gång hemma hos lina med henne, jocke och jens. bull skjutsade oss mot tranan och vi ringde emlol och sjöng my heart will go on. det samtalet skulle jag allt vilja höra med tanke på att ingen utav oss har en bra sångröst ;p

i söndags mådde jag dåligt, så dåligt. fick gå i regnväder och kollade på en långtråkig fotbollsmatch samtidigt som jag blev halvt misshandlad på armen. fick reda på att jehovas vittnen var ute och gick runt i bollnäs och att sigge min klockrena kompis har satt en lapp på sin dörr där det står "ingen religion här tack!" och som vi skrattade när han berättade det, bara att hålla tummarna för att dom inte ringer på hos honom nu! hahaha.

i måndags hände jag med lina, satt och pratade och var till karro en sväng. jobbade i en timme och sedn var det dags för ett gympass. igår gymmade vi med och denna gång fick vi även med karro! men på dagen käkade jag, lina, karro och jenny lunch på roys innan vi åkte upp till heden och kollade på esteternas slutproduktion. dom är så duktiga och teatern var bra men tyvärr så kändes det inte som en slutproduktion, carmen var ju bättre och den är svår att klå.

imorse var jag ner på arbetsförmedlingen och nu väntar jag på att tiden ska gå så att jag kan åka och jobba och sen blir det träning i bollnäs med ollas!

det där var mina fyra dagar. överdrivet intressant. tack och bock.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0