Almost everything

så var det fredag igen, oh friday im i love! om en halvtimme befinner jag mig på tåget till gävle, ska spendera lite pengar på stan med jennö och mell. ikväll kör vi sista kvällen på parken för i sommar, tragiskt men sant sommaren är över..

igår hände en helt sjuk grej! jag jenny och melanie tog bilen för att åka till mells stuga där mathieu och kevin befann sig. dimma på vägen så jag var tvungen att ha halvljus på och när jag knäpper på helljuset igen gör vi upptäckten av två älgar!!! dom bara stod där, hade jag inte knäppt på ljuset ja då hade det nog blivit en fin smäll. Jenny fällde några tårar med tanke på rädslan för älgar medanst jag och melanie bokstavligen as garvade! vi kunde inte sluta skratta, chocken och adrenalinet satte sig i kroppen och jävlar va kul det var!
jenny fick sms där det stod någonting om att hon skulle typ döda älgarna och sedan bränna dom över en öppen äld samtidigt som jag fick ett sms "meeh ni kunde ju ha dött!" hahahah vilken upplevelse!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0