måndag 8 augusti 2011

ännu rolig en party helg över.. i lördags satt jag på förfesten och ville bara hem och sova, hallå vad är det för fel på mig?! har väl aldrig hänt! men det slutade med att jag var sjukt taggad och pigg, thank god. inne på terran tror jag att vi hade väldigt roligt, inte lika som i fredags men roligt hade vi! bussresan hem slutade med att vi var några stycken som inte fick hoppa på bussen för att den var full, tack och lov finns det snälla busschafförer som ställer upp och hämtar en till buss eftersom att orginalchaffören inte kunde göra någonting. halv fyra hoppade jag av bussen och somnade kort där på.

den ända bilden från helgen och det är fail.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0