summer of 2011

Sommaren 2011 i mina bilder och med lite text.

först ut, lille Pontus föddes i försommaren. 110424 ♥ mycket stolt faster!


melanie tog sig hem från frankrike och även från new york. hon fyllde hela 19 år och det firades hemma hos jennö :)











Karro hade bal och Sara var överdrivet tjock på grund av graviditeten.







10 juni kom, ett år sedan studenten firades med klassfest!








en utav mina favoritsommarbilder!!!!


våran fina trio!

Malin, Karro och Amanda tog studenten. Karro firades hemma hos henne dock utan bilder, malin firades hemma på hennes gård samt en förfest hos jennö innan tranan.










glad student med första hjälpen påsen redo!





så kom dagen, 110620 då lille Albin tittade ut ♥


lillebror fyllde 4 år, kalas hemma i falun :)


midsommar, dagen då allt gick snett. saker glömda hemma som skulle med på en fest, bilen går sönder innan vi kommit till festen, en less frida vänder och åker hem, hamnar på en annan fest och kvällen blev awesome!















så kom sommarens höjdpunkt, PEACE AND LOVE!!!!!


























LANGOS!

del två kommer när bilderna ligger på datorn.


Kommentarer
Postat av: melanie

Vilken fantastisk del 1 av sommar vi har haft min suger! Tack för att du fins, vet inte vad jag skulle vara utan dig min blomma :) love ya'

2011-08-18 @ 10:19:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0