vart jag mig i världen vänder

vaknar upp med en nervös magkänsla, hallå detta är min sista lediga dag imorgon är jag student på nytt! det känns fruktansvärt läskigt men jag ser verkligen fram emot det, hoppas på att jag får uppleva 3,5 roliga och oförglömliga år!  men jag har ingen aning om vart jag ska imorgon, har varit på skolan en gång vilket är kanske två år sedan. jag vet inte hur jag ska ta mig dit, eller ja bussen från stan dit som går två gånger i timmen men vilken tid är det och hur ska jag kunna hitta inne på campus, jag får gå som en turist med karta och grejer. det är det här som skrämmer mig. men mina fina vänner och min älskade familj stöttar mig, hur hade jag klarat mig utan er?





samtidigt som jag har denna nervösa magkänsla taggar jag ändå, jag taggar tills ikväll för ikväll ska jag ÄNTLIGEN börja träna igen! kände mig som ett barn på julafton när tjockis ringde igår och frågade om jag skulle med på gymmet så det var nog bra med en lång vila över sommaren :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0