wonderland

att jag inte har badat än detta år är minst sagt skandal men jag tänkte lägga mig ute i solen idag för att få lite färg eftersom att den jag fick i början(!) av sommaren försvunnit meeeen jag sov till halv fyra.. så nästa vecka när jag äntligen är ledig hoppas jag på sol, så att jag också får steeeka i sommar!
 
min älskade faster fyller år idag så jag och linus var där en sväng på ett minikalas och sedan har jag faktiskt städat OCH möblerat om rummet. känndes som att det var på tiden och rummet såg förjävligt ut men nu är det fint. garderoben har lite mindre kläder i sig men det syns ju inte så mycket och jag fick även hem en jumpsuit i brevlådan idag som hänger så fint där i  den nyränsade garderoben. nu känns livet bra!

mina vänner festar ikväll, hade mer än gärna varit med men jag jobbar min sista natt inatt så dom får allt klara sig utan mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0