all this way

fredagens festligheter slutade ungefär såhär, eller var det förfesten som blev vild?



ja vi hamnade på bonden, hade roligt, blev snöbollskrig och fick skjuts hem med kickan. gjorde ett försök till att somna fint, lyckades efter någon timme. inte okej!
lagomt sliten på lördagsmorgonen, fick se erik överlycklig när han var ut och testade skotern för första gången denna vinter innan det var dags för julbord.

mycket mätt och belåten somnade vi tidigt, innan elva? fruktansvärt skönt och vaknade därför tidigt i söndags, tog en promenad till edsbyn för att hämta bil. ååh va hurtiga vi är!
middag hos svärföräldrarna och det bästa på hela dagen, JAG HAR KÖPT EN NY BIL! och det är mycket viktigt att alla vet att det är erik som hittade den. min nya blåa golf, längtar som en galning tills på torsdag då jag ska hämta den i falun :D så nu är det bara att köra bort audin, "bara och bara".



långdag i skolan, bokat stuga i fjällen med pendlarna och kanske att vi lyckas få med några fler också. men det viktigaste av allt, vi måste ha nära till Harrys! hahahaha!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Strunt i backen bara jag har nära till Harrys så vi kan dricka vin!!!

2011-12-13 @ 09:51:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0