dan före dan.

vilka dagar det här har varit med jobb och plugg.
i onsdags fick jag en ros av två barn på dagis som önskade god jul och gott nytt år, blev jätte glad men sjävklart glömde jag att ta med den hem..
igår följde jag med erik till uppsala för att träffa doktorn, fick glädjande besked att han får börja måla igen så jag åkte hem med en mycket glad pojkvän! landade hemma i arbrå eftersom att mamma ville bjuda på mat så där blev vi i några timmar innan vi åkte hem för att fixa min bil. ny pumpade däck, min gamla stereo sitter nu i och vindrutetorkarna ska gå bättre än dom gjorde. har en jäkla tur att erik kan allt!

imorse blev det jobbigt, att säga hej då till den man älskar är bland det jobbigaste som finns även om det bara är för två veckor. jag ville inte släppa honom! lyckades självklart grina även fast att jag bestämt att jag inte skulle. efter att han åkt satte jag mig ner med vfu-rapporten och grinade över den med men nu är den äntligen klar!!! bara framsidan kvar men jag vet inte riktigt hur jag ska göra den än. MEN DEN ÄR KLAR!

om en stund ska jag dra mig mot ica och inhandla mat innan jag far hem till mamma och lillebror, imorgon bitti far vi mot mormor för julfirande och på kvällen intar vi fasters hus för ännu mer julfirande :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0