hey ya

måndag eftermiddag sitter jag här i soffan och försöker mig på att skriva klart min vfu-rapport som ska vara klar på julafton, 300 ord färdiga bara 2700 kvar. hade varit mycket roligare om man slapp att koppla till litteraturen. men ikväll är det bara att kämpa med den här så att jag slipper ha så mycket ångest när jag sitter och ha trevligt hos julia imorgon istället för att lägga ner energi på den här.. (mycket roligare att vara hos lula!)
jobbat har jag också hunnit med idag och jag fick vara kvar tills på onsdag! rygger värker och gör ont efter gårdagen bara längtar tills att jag har råd med att rätta till ryggen så att jag slipper det här ett tag men man är väl en kämpe och kämpar sig genom dagen och klagar och gnäller när kvällen kommer ;)

and congratulations on your 21 birthday big D!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0