its over

så var julen och julhelgen över. juldagen var grym, förfest i en lokal på timotej med ett litet julbord och lekar. tyvärr så förlorade mitt lag på ölpingis fast jag satte faktiskt en! inne på tuppens hade jag grymt roligt, träffade massa folk och fastnade med foten i ett hål i govlet, sliten lokal? hahaha! bussresan hem gick bra när den väl startade och när jag kommit hem till ovan ställde jag mig ute på uppfarten och gled på isen på grund av den där jäkla dagmar.

på annandagen efter att bollnäs vunnit med 2-7 HOST tog jag hem fina vänner och förfestade innan vi hamnade på bonden, jäkligt mycket folk och riktigt roligt! tidig kväll hem men en liten efterfest hann vi allt med. bakispizza i byn och tjejhäng hos andrea.

igår tog jag med mig linus till falun för att fira lite jul hos pappa med alla mina bröder och min brorson. efter att edwin spillt kaffe på linus ben bjöd pappa oss på bio The Stig Helmer story sedan somnade jag fint i mitt gula rum med får på väggarna :)

drog med mig pappa och småbrorsorna på stan idag och fick med mig edwin in på systemet och när vi står i kassan frågar han hur gammal linus är och jag svarar 17 år. "man måste vara tjugo för att få gå in här" får jag till svar av min söta fyra åriga lillebror. fick även se och prata med erik idag, åh som jag längtar efter honom!!!

fick besök av addis ikväll vilket var hundra år sedan så jag stekte köttbullar sedan har vi suttit och pratat med mamma i tre timmar :)

för att sammanfatta julveckan, awesome!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0