pang

vin drickning med jenny, erica, malin och lula i fredags och jag känner en ilska mot idol när moa åkte ut istället för robin, INTE OKEJ! men vi fortsatte festen på bonden istället innan efterfesten och hemfärden i en röd liten skruttbil. somnade fint vid fem.
julen med familjen Ladänges/Gunnarsson/Forslund är nu förbi. var till pingskyrkan och kollade när amanda blev krönad till årets lucia, åt väldigt god mat, träffade en liten rolig tomte och fick en jätte mysig morgonrock av erik! :) för första gången har jag firat jul med en annan familj, det luktar vuxenpoäng!
var också upp till öjung där det både var mycket snö och fest. PANG!

idag var det dags för skola igen, kände att jag inte alls ville. vill tillbaka till nyhemsgården!!! som sagt, skolan känns förjävlig just nu med alla arbeten som man inte har någon koll på osv. men när denna veckan är över kanske det känns bättre! ska bara till skolan imorgon och på onsdag och det klagar jag inte alls på, sedan har jag långhelg med idol final också ska jag på mitt första julbord med eriks jobb. sa jag att jag längtade efter helgen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0