vänninorna och kompisen ♥

om tolv timmar är fina fina 2011 över och 2012 välkommnas med öppna armar i långhed med mina vänner! igår var vi där för att göra iordning allt och jag lovar er, detta kommer att bli grymt!

men 2011 hur ska jag kunna släppa det här året? det som jag och jenny inledde på en sjukt grym fest tillsammans med våra skatekompisar. när vi hängde på tranan nästan varje helg och bara levde livet som arbetslös, tro mig det var mycket roligare än vad det låter! när våren kom och min fina brorson pontus kom till livet. några vänner tog studenten och favortiten ploppade ut en söt liten goplutt vid namn albin.

sommaren tog fart och peace and love var höjdpunkten, våran extremt stora packning och alla bra band vi såg. hängde i langoskön med killen som skulle komma att bli min pojkvän och mitt livs kärlek ♥ alla fester och tok vi gjort och varit med om denna sommar och musiken som vi aldrig kommer att glömma!
legot som viktor placerat under sin soffa som en kväll bara råkade hamna i våra väskor? hahaha! åh vilka fina minnen vi har.

slutet på sommaren när vi for åt olika håll, uppsala örebro sundsvall oslo åre alfta ovanåker och jag blev student på nytt! min nya klass och mina härliga pendlare! några turer till falun med nisse jenny. 50 cent, idol och helgen när vi intog sundsvall. min bil som bara en dag dog och jag lovar för att det var för att den fick åka till söderhamn en dag för plugg med pendlarna haha.

våra helger på bonden, lilla blå,  lilla julafton, kvällen i stugan och bilen i diket. min älskade som tog med sig familjen och drog till thailand, julafton med min familj, juldagen på timotej, annandagen i ovan och nyårsafton i långhed.
2011 var ett händelserikt år och absolut det bästa!

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

tack för ett grymt år mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0