we found love

har haft en kanon helg! i fredags drack jag och jenny vin, andrea kom förbi en stund med innan dom traskade mot bonden. jag själv somnade som en stock.
igår åkte vi till eriksstuga och hade en väldigt rolig kväll med hans familj och deras vänner! kortspel, god mat, alkohol och bastu ända in på natten. mycket trevligt hade vi! idag när vi skulle åka hem fick vi sladd på bilen, åkte fram och tillbaka över vägen innan vi for ner i diket fast mot en hage. chockad som jag blev började jag skratta när vi satt där i bilen. lyckades ta oss ur och inväntade hjälp. väldigt mycket bilar som åkte förbi och det tog lång tid innan första bilen stannade men våran hjälp var redan påväg. fick tag på en traktor och bilen kom upp och vi mår bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0