Hold it against me

på två dagar har jag lärt mig att äta två nya maträtter! Kebabtallrik och cesarsallad. sååå sjukt gott! och nissejenny är stolt över mig, det är nog ändå det bästa med det. hade för övrigt henne och britta på besök igår och idag tog jag och nisse en tur till gävle för lite shopping. hon den jäkeln köpte nya snygga converse jag blev skapligt avundsjuk.
men nu har jag gjort helg från jobb och allt, lite smått huvudverk och är lagomt trött. hade varit fruktansvärt skönt att somna innan två för en gångs skull..

och jag hittar ingen bild på mig, britta och nissejenny tillsammans, sjukt konstigt om jag får säga det by myself.

Kommentarer
Postat av: Syedelida

Thank you for the resources. Keep up the good work!

2011-12-12 @ 10:41:50
URL: http://syedelida.blogger20.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0