söndag 13

händelserik helg, bilens bromsar försvann på mms parkering i fredags, tack och lov att det inte stod någon bil där när jag kom glidandes! resan hem till arbrå var skapligt läskig, rekomenderar inte att köra en bil utan bromsar.
igår festade vi, hemma hos mig. min höft gör ont och jag gjorde en vurpa med ansiktet först i snödrivan. men en jäkligt värd kväll, jag hade sjukt roligt!

idag var det inge bra, tågresan till gävle var hemsk men nu är jag piggare och sitter i soffan hemma i falun :) skulle lägga edwin ikväll, slutar med att han inte vill det längre och satt och lipade åt mig. kaxig unge.

och ett stort grattis till Cicci och Svante som varit förlovad i ett år <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0