End of days

ny vecka med jobb och evelina! eve skulle komma hit ikväll men hon är så smart och bokar tåg på fel dag så imorgon kommer hon upp istället! :D jobbet går lika bra som vanligt, har lärt mig kassan och är nervös inför första gången jag ska ta betalt! och jag är riktigt nervös inför första gången jag ska prata i telefon och boka någonting kommer jag ju lyckas med så att det blir fel.. eh!

så fort mamma kommer hem så ska jag åka till bollnäs för att umgås med dennis, var ju en hel vecka sedan vi sågs och nu när eve kommer så blir det nog inte så mycket kompisar, dock så ska vi umgås med jenny. det är ju ett måste!

tänkte också lägga ut en bild på min tattoo.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0