sunday 9

igår åkte jag med mitt dåliga humör tills långhed för att fira min älskade vän jenny. hade surprise, för varm och efterrätt - som för övrigt var fruktansvärt gott! och vi körde lekar. jag blev helt tokig när vi körde sista leken, jag och malin bara stod och skrek vad vi trodde var rätt svar tills att malin blev diskad, min bästa spelare för den leken blev diskad! men jag tror att mitt lag vann, vi måste ha gjort det!
vid halv tolv drog vi oss till kära tranan iallfall, dansade och drack innan max blev så fruktansvärt lockande. en tur ner i snödrivan och några mozarellasticks senare satt jag på bussen hem. GLAD!

ikväll ska jag umgås med jenny och dennis. tror jag. vill jag iallfall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0