peace and love levererade

peace and love levererade! en kung vecka med mitt härliga camp, vi skulle vara tolv stycken men det slutade med att vi var över tjugo personer där. stolar gick sönder, stolar försvann, brännd på öra och axel, polen blev en soptipp och vi var fulla. jag tappade också rösten men som tur var var jag inte ensam om det, melanie pratar och skriker lika mycket som mig så hennes röst liksom försvann, hur kunde det komma sig? hahahahha. bilder tänker jag lägga upp snart, dom är fortfarande i kameran :)

och jag har jobbat hela veckan! på kesam och idag började jag på lundan och imorgon jobbar jag på salongen på dagen och på natten på lundan sedan kommer pappa med bil till mig så jag ska få köra saaaaaaaaaaaaaaaab, lycka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0