fyller jag år?

igår kom karro förbi en sväng på kvällskanten och hade ett paket med till mig för att jag knäppte kort på hennes bal och hon har inte ens fått bilderna är, snäll kompis jag är! hon fyllde på min mobil också fick jag ljus och två jättefina ljuslyktor! idag gjorde jag min sista dag på dagis och även då dök ett paket upp! en liten vattenkanna med blommor i! jätte fin var den och jag blir så tacksam att mina arbetskamrater gav mig den! blir alldeles rörd! vi hade ju midsommarfirade, vi fick dansa runt en stubbe istället för att dansa runt stången men det gick det med ;)

nu ska jag åka till mitt andra jobb innan jag går på semester i en vecka! awesome!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0