Give me everything

denna vecka i regn har gjort mig fruktansvärt trött, typ dödstrött. men fick ändå vara med om mina vänners fina student och jag fick vara sjukt avundsjuk att många fick gå ut både i tisdags och i onsdags. det är inte alltid lika roligt att jobba dom gångerna.
igår hängde jag med dennis, var ute och gick med viktoj och kollade när aina hade stor koll eller nåt och stoppat bilar och grejer. och den här dagen har varit bra, det gick super bra på dagis, har fixat mitt hår, gick bra på jobbet och har varit på utbildning på ängslunda. MEN imorgon är det fredag och det betyder helg, jag längtar ungefär såhääääääääääääääääääär mycket! kalas och fest, man gillar ju läget :)


så tog jag jennys bild för jag tycker att den är awesome!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0