I got a dirty mind I got filthy ways

hela veckan har jag kännt mig pank, körde mamma och hennes vänner igår, plötsligt inte så pank längre. lördag = fest = pank igen. ungefär lite lätt värt jajjemen!
men innan allt detta händer ska vi åka till Falun på kalas för minibrorsan, jenny följer med! och det är tur att edwin fyller år nu för jag längtar så mycket efter honom och fredrik. känns som att jag inte har träffat dom på hundra år, minst..

så läste jag på facebook (vart annars?) igår och det var en kille som skrev att Ken Ring skulle vara i Arbrå och uppträda, bullshit tänkte jag! sen när jag kommer hem inatt får jag reda på att han varit på Terassen och på Max och jag var utanför max när han var där(!) eller så hade han precis gått när jag kom dit. då måste polisen och deras kamera team har varit och filmat honom. jag kanske också kom med på film, min rygg isåfall skit coolt va?! nej.

nu vankas det kalas! såhär ser ewdins paket ut, det fanns inget mer presentpapper..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0