OHYEAH!

midsommarhelgen är över och den började så underbart jäkla dåligt. min bil gick såklart sönder (ovanligt va) så jag åkte hem från skräddrabo med tårar i ögonen, ja jag bröt ju ihop fast att det bara är avgasröret som gick sönder. hamnade istället på fest i orbaden och jag tror lite att det var meningen att jag skulle dit från början, många tecken som tyder på det om man ska tro på sånt :) kvällen blev iallafall bra och självklart oförglömlig, iallfall resan med bilen ;p

i lördags föreslog jag att vi skulle festa igen, vilket vi gjorde eller iallfall jag melanie sofie britta och andrea. vi hade kul, men jag har haft roligare på kära tranan!
och igår var jag med mamma linda och anders på järvsömarknad och åt langos, typ så hääääääääääääääääääär gott och sedan satt jag hemma hos viktoj med jenny och dennis och lekte  med lego ;)

har gjort en runda på stan idag, hittade lite fint åt albin som han ska få när jag träffar honom och även lite åt mig själv :) nu ska vi äta grillat och sedan fortsätta packa. PEACE AND LOVE IMORGON!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0