So many boys in here, where do I begin?

vilken grym helg vi har haft! i fredags packade jag, fille, jennö och grims in oss i min ny tvättade OCH ny vaxade bil och drog på malins student i gävle! så sjukt varmt men så fint! drog oss hem och laddade upp för att fira att det var ett(?!) år sedan vi tog studenten, vilket blev en klassfest! och en lyckad sådan! men har man världens finaste klass så har man. somnade fint i jennys säng och vaknade upp och rummet kändes som en bastu. efter några timmar var det bara att ladda upp igen, malinsstudent skulle firas! ett helg gäng unga som gamla samlades hos malin i skuggan och sedan fortsatte festen för oss ungdomar hemma hos jenny! tranan blev våran slutstation, för ovanlighetensskull!

idag är jag skapligt piggmen det känns att det blev en tvådagars. tack mina fina vänner för våran kanon helg!


klassfest.


studentfest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0