bebisträningkladdkakefrida

idag har jag varit på stan med sara, köpte bebiskläder till min gullunge till brorsbarn som för övrigt är beräknad om en och en helv vecka!!! det blev en jätte mysig boddy ur ursöta strumpor. nästan så att jag vill behålla det själv!
har även tränat i bollnäs med ollas och det känns i hela kroppen jag är mycket nöjd! justdärför förtjänar jag att äta kladdkaka hemma hos nissejenny ikväll ;)

 
efter att ha köpt dom här kläderna längtar jag super mycket efter bebisen och även efter saras, känns ju som att det är år och dar kvar innan pluttarna kommer ut..!

Kommentarer
Postat av: Melanie

vi LÄNGTAAAAR!!! <3

2011-03-31 @ 01:55:30
Postat av: Melanie

vi LÄNGTAAAAR!!! <3

2011-03-31 @ 01:55:59
Postat av: Abdirahmanfelicia

Great site, enjoyed my stay, thanks for the cookies!

2011-05-30 @ 13:54:37
URL: http://abdirahmanfelicia.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0