Eenie Meenie

jag trodde att jag skulle ha en fet träningsvärk idag efter träningspasset med ollas igår men nej. känner ingenting eller ja lite stel i armarna bara, heeeeelt världelöst! kände att jag skulle vara duktig ikväll och gå och träna igen så det gjorde jag, i tio minuter sedan började jag och jennifer babbla. helt plötsligt var klockan dags att gå hem. jag känner mig väldigt effektiv ;) nog för att det var värt det, jag tycker om att prata med huckelis!
så imorgon är det bara att sätta sig på cykeln här hemma ett tag innan det vankas jobb och festligheter med jullan! vi planerar att köra en tvådagars, det är bara vi hemma i helgen typ så när man är två personer blir det en tvådagars, clever.

men nu ska jag mysa ner mig i soffa och kika på big brother :)
och bara för att slänger jag in en gammal goding till bild på mig och J ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0