I say boom boom boom now let me hear you say wayoh

mitt rum är svin kallt, det blåser som bara den ute och igår natt hade mitt fönster blåst upp! jag sov hos britta så jag missade det tack och lov. igår efter jobbet var jag hem till sara, myste nere hos hästarna och satt ute på våran älskade altan haha! sen for jag till bollnäs för att hänga med jenny och dennis, vi skulle göra någonting som vi inte brukar. så vi satt på max och sedan åkte runt runt i bilen, man kan inte ha dåligare fantasi! men vi hade kult, det är väl huvudsaken :)

inatt drömmde jag att jag och jenny hamnade i stor bråk, stooooooooooooort bråk! drömmar är ju inte alltid sådär jätte roliga..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0