lördag med bröderna

nu är vi hemma hos fredrik och sofie, tog nästan tre timmar att komma fram till avesta. dålig väg och min bil går det inte direkt att göra rally med liiite för riskabelt om man måste bromsa, vilket jag måsta när vi hamnade i kö för att det var någon olycka, då bromsade jag så hårt att bilen la av. det kan väl ändå inte vara bra? men det är ju min bil, då kan allt hända haha!

bröderna mina spelar nhl vilket ser mycket roligt ur när dom spelar på wii. mina fina bröder. och inatt ska jag sova i bebisens rum och om den lillen känner för att komma ut inatt är det jag som är chafför till bb!. Fredrik passade på att ta en öl nu när jag är här så jag är barnvakt. men bebisen får inte komma inatt eller imorgon för nu ska vi ju på final!

peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0