onsdagsmys!

är precis hemkommen efter en kväll hemma hos arvidsson/selggren. tacos, engelskaläxa, kortspel och sångspel med karro, felicia, fanny och beckan. riktigt onsdagsmys tänker jag! som vanligt mycket skratt och helt plötsligt förbannat mycke snö ute. jag och fille låg på 50 km/h när vi åkte hemmåt, nästan så att jag måste ut och skotta nu men neeeeeej det kan då vänta tills imorgon!

Fanny sjunger: Du ger mig bra vibrationer...
Karro: Vem är det som sjunger?
Fanny slår näven i bordet och säger helt seriöst CAROLA.
HAHAHHAAHHAHAHAHAAHA

Karro och daniel råkar ha en liten spis.
Jalmar: har spisen bantat eller?
när den killen är igång kan man inte annat än skratta, vilken stjärna!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0