white light moment

så var denna helg över. i fredags var jag på fest hemma hos karro och daniel. jag var nykter medans jalmar stod på händer i bara kalsonger, fick öl på rumpan och stupade ut för trappan. skjusade hem lina, joel och dunder och när lunie sätter sig i bilen låter det som att hon har sönder "listen" vid golvet, tvärt om hon lagade den! haha. så när hon ändå hade lagat den passade vi på att limma fast en annan list med superlim kvart i tre på natten.

igår var vi hos lindén, drog igång musiken och började dansa. kvart över åtta ringer det på dörren och jag skyndar mig dit och öppnar eftersom att jag trodde att det var en annan vännina som skulle stå där men icke. det står en man/karl whatever och ser inte överdrivet happy ut och säger någonting i stilen med "ni håller väl ljudnivån". seriöst, kvart över åtta på en lördagskväll? skrattretande!
jag britta och sofie promenerade till tranan medanst resten åkte taxi. kvällen där gick oerhört fort, blev bjuden på drink och fick höra en kille säga förlåt till mig, vilket absolut inte var väntat ifrån honom.
sedan somnade jag fint, tror jag.

och idag har jag jenny och dennis käkat bakislunch på krockan och mamma lagade tacos till middag! en finfin helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0